19/5 - IGÅR: HOPPNING

Igår hoppade jag och Pia plutten :) Hoppade en kombination med rättuppstående hinder och sedan ett kryss, (som jag gjorde om till ett rättuppstående senare). Vi tränade mycket på att stanna före och efter hindrerna, så att hon lyssnar på vad jag vill och INTE bara rusar fram till hindret utan att se sig för och tänka efter. Speciellt viktigt vid kompinationen eftersom det kommer ett hinder efter ;)

70-80 hinder och sen ett ungefär 1m hinder. Varken jag eller Pia är intresserade av att hoppa några större höjder, så vi håller oss där nere :D haha




Rooooooooooompaaaaaaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: stallviggeby

Svar: Det undrar jag med haha, därför spelar jag med henne nu. :D

2011-05-19 @ 19:56:45
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0