5/1 - SISTA ÅKTUREN

Hej! :)
Idag är det sista dagen i Lofsdalen, vi åker hem imorgon på förmiddagen.
Vi åkte sista skidturen nyss, 1.5 mil ;D
Har typ ont i hela kroppen nu känner jag, men jaja det är det väl värt haha. Ska bli kul att få komma hem till Pia iallafall, och katterna. :P

Tror att de flesta bilderna kommer imorgon eller ikväll, får se. Har inte kunnat fota så mycket eftersom vi är borta på dagarna och sen är det mörkt och snöigt. Men lite bilder har det blivit, dock inte på fjället liksom.

Foto: Jag Kamera: Nikon D5000


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; åh det låter jobbigt xD jag gör inte så mycket, min syster + barn och pojkvän är här :/ Själv då?

2011-01-05 @ 18:34:41
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0