8/8 - Kärleksförklaring till häst? hahaha

Jag bara satt där.. kände din mysiga päls värma hela min kropp. Vi skrittade och jag kände hur mycket jag älskar dig för varje steg du tog. Jag tog upp tyglarna några snäpp, och tog ett stadigt gräpp i manen. Höll om med benen runt din runda lilla (stora) mage och lät dig galoppera fritt på den gröna ängen. Jag bara satt där och lät vinden möta mitt ansikte. Behövde bara tänka att du skulle stanna , så saktade du ner av dig själv. Jag tycker om dig, väldigt mycket mina älskade bästa vän. Och jag behöver bara tänka tanken på att jag någon gång i mitt liv måste säga hej då till dig för att tårarna ska bränna i ögonlocken.

Jag vill egentligen bara säga, jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra! ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Aaw! Gud så fint :) Piaplutt <3

2011-08-14 @ 09:19:14
URL: http://annikadennerstahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0