30/4 - SVAR

Svar: Taack mandiis! :D Nu svarar jag här för jag måste ändå säga det. haha :)

Alltså, jag kommer typ sitta i stolsits på varenda bild så ni är medvetna om det. För den där sadeln är typ omöjlig att sitta rätt i, eftersom det är en hoppsadel och jag har så långa ben så om jag ska ha så långa läder som jag vill ha då får jag inge stöd alls och så åker mina skänklar fram och då hamnar jag i stolsits.
Linn (som stod på marken) påminde mig och det typ hela tiden (Sanna, skänklarna!!) och jag drog typ bak de så långt som möjligt när hon sa det, men sen hamnade jag ju såklart tillbaka i samma läge igen.

SÅÅ.. försök att igronera det. hahah :D Ska försöka få tag på en dressyrsadel snart, om jag bara skaffar fram lite pengar...





Jaaa, ni ser ju själva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0