5/7 - Konfirmation

Hej! :)
Igår konfimerades jag och de 9 andra tjererna. Det blev lyckat!
Efter det så åkte släkten och en kompis och så hem till oss och åt lite. :)






Jag fick lite konfirmationspresenter också



Detta fick jag av Amanda, tack! :D


Och ett smyckesträd som jag fick av typ familjen.

Sen så fick jag en bok och ett jättefint halsband av familjen Junered :D Och 100 kr plus lite godis av momor

TACK ALLIHOPA! (jag visste att jag inte skulle få mera eftersom jag fick kameran:))


Kommentarer
Postat av: Linn

haha vilken bild! :-S

2010-07-07 @ 21:32:18
Postat av: Sanna

Sv till Linn: Hihi, tycker du att du och syster är lika då? :D

2010-07-07 @ 22:51:35
URL: http://niikons.blogg.se/
Postat av: Linn

Njaee... inte på de bildarna iaf!:-d

2010-07-10 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0