21/7 - Nytt i sadelkammaren

Haha rubriken ? Det är istället för nytt i garberoben. Fyndigt..

Iallafall, igår kom mamma och pappa hem från Turkiet. Så idag fick jag äntligen skjuss till Hööks! :)

Har inte tagit bilder på det jag köpte men kan visa med hjälp av Hööks hemsidas bilder.



Tredelat bett med smak, 139:-
Köpte det för att det Pia har nu är lite för stort, och eftersom hon tuggar HELA tiden så sa Carro att om det är smak på det så suger hon sig fast på det istället för att tugga. ;)



Lädergrimman jag snackade om, 129:-
Den köpte jag för att den är fin, haha.


Hästsalva, 79:-
Det köpte jag för att det är bra att ha runt ögonen nu när det är så hemskt mycket flugor och skit. Plus att hon börjar få skav av flughuvan och då kan salvan hjälpa mot det också.
Teddyfodrade benskydd
Vita benskydd, 69:- från Horze
De köpte jag för att Pia i fin i vitt och dem är mysiga och skyddar bra. ;D

Det var det, nu ska jag käka lunch (väldigt sen lunch..) och den får jag se. Kanske Top model?

Http://almasfoto.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Ska definitivt hålla utkik! :)

2010-07-21 @ 16:34:37
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fin blogg! ;)

2010-07-22 @ 11:50:27
URL: http://coralineahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0