13/8 - Där rök 500

Hej!
Idag så åkte jag och pappa först till Hööks där köpte jag



Tömkörningsgjord, 469:- (Pappa betalade :D♥)



Gummivävtyglar, 179:- (Pappa betalade :D♥)
Dessa två bilder är härifrån

Sen så åkte vi till hans firma (CRAMO) och hämtade nått till nån maskin och sen typ 500 meter därifrån så fanns det en liten hästbutik med begagnade saker. Så självklart gick vi in där! :) Där köpte jag




Träns, 150:-.





Ridstövlar, 300:- (!!)

Ledsen för dåliga bilder, men de togs med mobilen såå...

Aa, det var dagens inköp. Riktigt nöjd! Även fast det är begagnat så är det mesta i väldigt fint skick. Kolla in stövlarna liksom.
Ska verkligen åka till den där hästbutiken igen, fann HUR mycket somhelst!!!


Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; tack! :D

2010-08-13 @ 22:48:34
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Carro

Ta med mig nästa gång xD

2010-08-14 @ 11:12:36
Postat av: Sanna - Fotoblogg ♥

Sv: Jaa du måste följa med! :thumbup:

2010-08-14 @ 13:48:36
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0