4/1 - FAILBILDER! :D

Nuuuuu kommer ett par failbilder från fotografering jag och Celine hade :D hahah så otroligt fula vissa utav de. Och jag vill bara säga en sak, att fota 5 individer av olika slag på en och samma gång , ingen lyssnar eller något heller, är fan inte lätt! ;)
Haha! Celine, "öhm, jaha.."



Haha, och vad tänker jag på här då?



Haha, efterblivna hestar.



Loppan langar blicken ;)


Hahaha ♥



Vad hände här? Pia står och lipar, celine har trasslat in sig och Loppan har somnat!



Myys


Celine - Sitt!! Emma: woow, sorry..


Celine: Men Emma! Emma: Förlåt! Loppan: Mm.. ditt hår luktar gott ♥



Emma: mm.. hästkött <3333



Hahaha



HAHA, jag orkar inte.




Wiee hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0