27/2 - EN TUR RUNT GOLFBANORNA

Hej på er! (haha)

Igååår så red jag en slinga runt golfbanorna. Dom har liksom kört upp ett spår med en traktor, perfekt ridspår!!
Vi har två stycken golfbanor precis vid stallet och då red jag in vid ena golfbanan (Kyssinge) och sen så red jag runt på det där spåret och kom ut vid den andra golfbanan (Tjusta), det var perfekt ridväg!
Man kunde både trava och galoppera på den. Jag skrittade och travade bara, eftersom hon står ganska mycket nu så är hon så pigg haha!

Hon skötte sig jättebra!! :D Inte rädd för något (vi red förbi endel "saker-som-hästar-brukar-vara-rädda-för haha). ;)

Efter jag ridit så stod jag och borstade och fixade ett tag i den sköna solen, jättemysigt!!

Foto: Jag Kamera: Nikon D5000


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag väntar på att One tree hill ska börja!! ;) Är allt bra med dig idag? :)



Kram



PS. Har precis kört igång en smyckestävling, var gärna med om du är intresserad! ;p

2011-02-27 @ 16:22:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0