15/4 - PÅSKLOV

PÅSKLOV, måste bara säga att det är underbart skönt att veta att man kommer vara ledig i 1.5 vecka nu. :D

Har inga större planer på vad jag ska göra, men jag ska väl träffa lite kompisar, rida och bara ta det luungt!

Idag var vi på Cosmonova me skolan och det va coolt, sen åkte jag till Täby en sväng för att fördröja "vänta-på-bussen-tiden" med Sarah, johanna och Anna ;)

Väl hemma så åt jag lite glass ute i solen och sedan vidare till stallet. Red i den häliga värmen och Pia var underbar :D Vi red en sväng i skogen (bland annat) och då var det en stor pöl med vatten (som alltid är där) och Pia som älskar vatten ville såklart springa igenom den, så det gjorde vi! Och det var så härligt att bara flyga över vattnet, som stänkte upp över hela mig! :D haha, Pia är söt.


Foto: Jag Kamera: Nikon D5000 + 18-105mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0