2/3 - OUPS, RAMLADE AV IDAG

Som rubriken lyder, idag så ramlade jag av!

FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN JAG RAMLAR AV PIA!! :O Och då har jag haft henne i 1 och ett halft år!
Men idag, när jag skrittade på åkern så hoppade hon åt ena sidan och jag åt andra! Landade mjukt och skönt i snön, rätt på rumpan. hahahah!

Så det blir väl att bjuda Carro på tårta!! Vi snackade om det igår nämligen, ingen av oss (hade då) ramlat av, och försten som gjorde det skulle få bjuda på tårta. Och det blev ju då JAG. xD

 

Annars då? Det gick bra att rida :) Jag red ju somsagt barbacka runt på åkern, travade och galopperade faktiskt lite också. Hahah, hon bockade bara EN gång, och då lyckades jag hålla mig kvar! xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0