4/1 - TOLKAT OCH KÖRT VILSE.. ;)

Heej! :)
Inte uppdaterat något idag eftersom jag varit ute hela dagen.
Dagen började med att vi tolkade efter en bandvagn. Och så åker man på skidor och håller i ett snöre liksom, så kör de upp på fjällen, sen stannar man där och fikar och sen så kör man ner själv. :D

Det var jättekul, och gick rätt vilt till när vi skulle hem! hahaha.


Bilder tagna från Lofsdalen's hemsida.

Sen åkte vi hem och åt lunch, och sedan ut igen och så åkte jag och Amanda ett spår som gick från ett berg och ner liksom. Det var ungefär 5 km, fast vi hamnade fel (haha) så jag vette17 hur långt vi körde egentligen!! Vi körde i 1 tim och 45 minuter iallafall.

Nu sitter vi hemma och myser, ska snart hoppa inte i dushen antar jag. Resten av kvällen blir det bara att ta det lugnt. ;D

Puss

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; tack :D händer idag då?

2011-01-04 @ 22:08:45
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0