21/1 - "FAILBILDER"

Tänkte ta och visa lite "failbilder" som tagits sen jag fick kameran i somras, 23 Juni om man ska vara noga. :)
Vet inte om jag kan kalla det failbilder, men nu gör jag det ;D



HAHA sorry Sara, va tvungen att lägga upp den här! xD






Här våldtar man sin egen familjemedlem ?


Jag har aldrig sagt att han.. är normal. haha


HAHA Amanda!! :D



Heeeeeelt normala föräldrar har jag också ;)

HAHA


HAHHAHA!! Jag orkar inte!


Alla bilder är tagna av mig med Nikon D5000.

Det var ett par stycken :) Haha det blir mååånga oväntade bilder när man fotar faktiskt. Men det är ju lite kul. haha

Kommentera gärna !

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vad snygg jag känner mig där xD saknar sommarn på landet <3

2011-01-22 @ 09:26:59
URL: http://enlitenrakkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0