8/2 - MIN DAG

Gick tidigare från skolan idag eftersom jag är förkyld, så jag gjorde nationella provet i svenska (som gick.. sådär typ.. kan inte bestämma mig om det gick bra eller dåligt så jag håller mig där emellan) sen så gick jag hem efter lunch.

När jag kom hem så gick jag till stallet, idag var det min dag att ge hästarna mat så jag passade på att gå dit när solen fortfarande var framme, och eftersom det faktiskt var så fint väder så passade jag även på att rida. Eftersom det var lite nysnö så var backen inte lika hal, under snön var det ju förståss is, men det gick bra ändå. :D

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att maten ska bli klar, fast mamma har i och för sig inte börjat med den ännu, men snart lär hon göra det. :) Kände nu att det kaaaanske inte var så bra att ge sig ut att rida när jag är förkyld (kände mig bättre för stunden), har ont i halsen, huvudet och är ganska snorig.. men annars är det bra :D

Resten av kvällen kommer ägnas åt att plugga NO, har nämligen NO prov imorgon och jag känner att jag inte kommer klara en enda fråga om jag inte tar mig an det nu. Så det blir kvällens uppgift så att säga. :)

Foto: Jag Kamera: Nikon D5000



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0