27/2 - KUSIN VITAMIN

Igår så åkte jag hem från Amanda vid halv 12, sen när jag kom hem gick jag direkt till stallet och red (skriver mer om det i ett annat inlägg tror jag..), kom hem från stallet vid 3 nånting och då duschade jag och gjorde mig iordning. För vid 4 åkte vi till våra kusiner :)

Idag så vaknade jag för en halv timma sen (kl.10) och har faktiskt bara suttit vid datorn (nöööööööörd) haha, men jag ska äta frukost nu, snart.. ;) Senare så ska jag ner till stallet och rida. Ikväll kommer min bror och hans tjej och äter middag hos oss. ;D

Det var mina två dagar, haha. I N T R E S S A N T !

Jag är ledsen för dålig uppdatering och inga nya bilder. Men har inte tid, typ.. Ska försöka fota lite nytt under sportlovet.

Foto: Jag Kamera: Nikon D5000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0