11/2 - DETTA GÖR MIG.. IRRITERAD

Jaaaaaa, det är fint med snö. MEN DET RÄCKER NU!Det som just försvunnit har nu kommit tillbaka, i MASSOR!
Kolla bara på bilden under, längst väggen och en meter ut var det i förrgår GRÄS och kolla nu liksom!! :(




Jag var inte i skolan idag, då man inte kan ta sig fram på vägarna. Så istället gick jag till stallet för att ta in två isbitar och värma upp dom. De har ju faktiskt vindskydd, men det är inget de använder när det blåser storm inte!
Gav de lite mat och sedan red jag lite barbacka i paddocken, det tyckte hon var jobbigt för det var typ snö upp till knäna.



Snygg tjej som just efter bilden är tagen får en snövind över sig. Häärligt!

Lite dåliga mobilbilder bara för att.. liva upp inlägget lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0