19/8 - My life at Lillerud

Ja, då har jag gjort en till blogg då! Där jag kommer skriva om min vardag och bilder från Lillerud, så mina stockholmare kan fortsätta följa min vardag fast via den bloggen :D Ska ju försöka hålla den här bloggen som en fotoblogg där jag mest lägger ut mina bilder, så därför blir det två :)
Check it out, om du vågar ;D
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com
Http://mylifeatlillerud.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Linn

VAD KUL!!!! :D:D:D

2011-08-19 @ 21:43:24
URL: http://linnshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0