5/4 - LÖSHOPPNING

Hejsan! :)

Idag blev det lite löshoppning med Pia, skoj tycker både hon och jag :D
Jag började med att hon fick springa lite (hon har jag så himla mycket energi, den tar aldrig slut!!), sen ställde jag upp lite låga hinder, typ 50-60cm. Och sen höjde jag lite i taget så hon hoppade upp till 90cm+1 m tror jag :) Vi körde inte så länge eftersom det var typ första hindret hon hoppar på hela vintern xD

Men sen sänkte jag hindrena igen (till 60cm) och så satte jag på tränset och hoppade lite barbacka, buuusigt ;)
Nej, men jag blev så hoppsugen haha.
Sedan skrittade jag av henne på åkern.

Det lilla hindret jag hoppade hehe




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tack! :D

2011-04-05 @ 21:15:20
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0