11/4 - GÅRDAGENS RIDPASS ;)

Igår var Pia jätteduktig när jag red! :D Jag har ju försökt få henne lägre och framåt, efersom hon lätt blir spänd annars och vill inte riktigt gå framåt ordenligt.

Jag red dressyr på åkern och då fick jag henne lite lägre och framåt precis som jag kämpat för! :D haha
Hon slappnade av mer och mer (jag red med lite längre tyglar eftersom jag vill ha henne lägre) och hon segade nästan inte alls (som hon lätt kan göra när hon inte orkar) så jag red runt på lite volter och hon blev så mjuk och fin! HÄRLIGT.

Sen rejsade vi lite på vägen efteråt, och det är så kul för hon typ älskar det. Man känner hur hela hon tar i och det är så mysigt att bara flyga fram där ;) hehe



Snyggingar haha.
(Jag hänger på henne, så ni inte tror att jag står på marken och hon är sådääär liten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0