24/10 - NYA SKOR

Heisan! :)

Idag har jag varit i Täby Centrum och Arninge med mama o papa hela dagen. Det ända jag fick med mig hem var ett par vinterskor.
Köpta på skopunkten. Det är inte direkt några speciella men dom är sjukt sköna! :) Hittade ett par andra också men det var inge mönster på de under skon så dem lär ju vara rätt hala så det blev dem här tillslut:



Man kan ju ha det både uppvikt och nervikt där uppe. ;p
Bilden är från skopunktens hemsida.

Jag fick liksom lite panik när snön kom för nån dag sen, även fast den försvann samma dag typ så kommer den ju tillbaka närsomhelst.


Kommentarer
Postat av: Linn

Fina! ;)

Kan du typ skicka ett sms till mig? Tappade ditt nummer när jag bytte mobil ;P

2010-10-25 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0