2/8 - Vattenpöl

Imorse vakande jag av att det regnade, och sen dess har det bara fortsatt..
Så fram tills klockan 14:30 så har jag suttit inne i pyjamas och kollat på TV.

Och det kändes inte som att jag slösas bort en hel dag, för vad skulle jag göra liksom?
Iallfall, vid halv 3 så gick jag till stallet och red. Börjat skriva här igen förresten: www.piaplutt.zoomin.se
så om man vill läsa om vad jag gör med henne så får man läsa det där istället. ;D

Nu har jag satt på mig mjukiskläder och ska snart äta, sen blir det soffan hela kvällen ;)



Bilden är tagen vid Saras landställe.


Kommentarer
Postat av: Sara

jaa, shit vad det har regnat! Här har det bara öst ner, slutade vid tio att regna :-)



fin bild! :-d

2010-08-04 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0